خوش آمدید

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

خاطرات همیشه ماندگارند

در ذهن

اما دفترخاطرات وسیله ای است برای یادآوری روزهایی که به سرعت می گذرند

و از آنها تنها « یادش بخیری » می ماند .

همین و بس .



نظرات شما عزیزان:

کاظم
ساعت1:35---27 مهر 1395
عالی

دختر چادری
ساعت18:19---25 شهريور 1391
سلام ترنم عزیزم . فکرکنم یه کم اشتباه فکر میکنی. آخه من هرجا رفتم با نگاه تحسین آمیز روبرو شدم . اگرم مردایی هستن که بیشتر طرف خانم های مانتویی میرن و بااحترام بیشتری باهاشون حرف میزنن مطمئن باش فقط برای لذت خودشون و اینکه نظر اون خانوم رو جلب کنن اینطور رفتار میکنن . صددرصد توی دلشون چادری بودنت و اینکه اجازه نمیدی اونا از وجود پاکت لذت ببرن رو تحسین میکنند و هرگز اجازه به خودشون نمیدن که باهات شوخی کنند یا بهت بی احترامی بشه . در ضمن خدایی که خالق ماست میدونسته که حجاب حریم ریحانه (دختر) هست و به دختر چادری عزت میده . مطمئن باش
وبلاگ خوبی داری . موفق باشی
یاعلی
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)


محمد
ساعت11:44---14 شهريور 1391
هیچ دردی بدتر از شکست عشقی نیست
پاسخ: نه بااااااااااااو !


آلبوس دامبلدور(اولین مدیر رامنیا)
ساعت16:19---13 شهريور 1391
سلام و درود برشما ازشما دعوت می شود تا درمدرسه رامنیا ثبت نام کنید

حورا
ساعت1:30---23 مرداد 1391
یعنی درخشان
البته اسم قبلیه وبم خودکاری که نمینویسد بود
ولی تغییر دادم البته با نظر دوستام
بازم سر بزن


طوبی بانو
ساعت22:06---15 مرداد 1391
سلام دوسی اپم زود بیا سر بزن

طوبی بانو
ساعت15:26---14 مرداد 1391
سلام ترنم جان ... من طوبی ام .. فک کنم از تو بزرگتر باشم 18 سالمه شما تو ایدیت نوشته بودی 1377 پس از من کوچمولو تری .. همه ی همه ی همه ی پستاتو دونه به دونه با دقت خوندم ... اصفهان رو هم خیلی دوست دارم اولین و اخرین باری که اومدم اصفهان 2 سالم بو د ...خیلی دوس دارم دوباره بیام ...من بچه شمالم ... تولدت هم با تاخیر مبارک یکی از دلایلی هم که برات نظر گذاشتم این بود که متولد تیر هستی و من عاشق متولدین تیرم ... وبت هم خیلی خوشگل بود.. میدونی ؟؟ چون مطالبت هم از زبون خودته یه جور هم زیست پنداری برای اونایی که وبلاگتو میخونن بوجود میادو این خیلی خوبه .. راستی ماه رمضونت هم مبارک ... ایشالا همین طور قوی تا اخر روزه ها رو بگیریو بترکونی حسابی .. مارو هم دعا کن ...من سال دیگه کنکور دارم ... یعنی امسال میرم پیش دانشگاهی ..زیاد نمیشینم پای سیستم ولی خیلی خوشحالم که توی همین تایم کمی که اومدم پای کامپیوتر وبلاگت رو دیدم ... به وبلاگ منم سر بزن
tooba18.loxblog.com رو با نام (خودم و خودت) لینک کن (البته اگه دوس داشتی ) منم لینکیدمت


nazanin
ساعت14:17---18 تير 1391
دلم برای تنهایی میسوزد چرا هیچکس
او را دوست ندارد مگر او

چه گناهی کرده که تنها شده
جرم تنهایی چیست که هیچکس

او را نمیخواهد دیشب تنهایی از

اتاقم گذشت دنبالش دویدم ولی
او رفته بود.تنهای تنها نیمه شب

او را مرده کنار حوض خانه

پیدا کردم از گریه چشمانش قرمز
بود برایش گریستم آخر او از تنهایی

مرده بود تنهایی مردو من


تنها تر شدم....


goooooooooogool magol
ساعت15:03---15 تير 1391
سلام آآآآاپمممممممممممممممممممممممم مممممم بیا خوشحال میشم

سوگند
ساعت20:00---7 تير 1391
بله خانم پس چی؟معلومه که خیلی وقته نیومدی یه سری به دوست وبلاگیت بزنی.اما من بیشتر اوقات بهت سر زدم.خیلی خوب مینویسی ها.باز نری یه سال دیگه بیای دو خط آپ کنی ها!

نگین
ساعت14:24---20 خرداد 1391
ازاین به بعد عاشق راباید اینگونه نوشت:

آشق ...... چون همیشه سرش کلاه میره!پاسخ:خاک تو سرت نمیای نمیای تا هم میای چرت و پرت می نویسی


مرلین
ساعت19:43---18 خرداد 1391
یعنی من نمیدونم کجای این وبت قشنگه که ملت عین پشه می ریزن تو وب .هان؟ با این قالب جلفت!


بشین درستو بخون انقدر نرو تو وب! مگه نه به مامان میگم ها!
پاسخ: ببند ....
خاهر بزرگترو چه به فوضولی ؟


انوشا
ساعت15:37---9 خرداد 1391
سلام وبت قشنگه به منم سری بزن پشیمون نمیشی
anoosha34.loxblog.com


cholman khan
ساعت19:57---21 فروردين 1391
به به!دیروز دوست امسال آشنا!!
آقا دیگه ما رو تحویل نمیگیری!ما هم همین طور!ولی این قالبه خیلی قاطی باقالی هاست!نمیاد اصن!


pegah
ساعت14:45---29 اسفند 1390
سلام وب خیلی خوبی دارید به وبم یه سری بزنید اگه موافق بودید تبادل لینک کنیم

bahar
ساعت21:18---18 اسفند 1390
salam taranom are kam kam dare az harchi eshghe badam miad

مهدیار
ساعت11:08---10 اسفند 1390
سلام خیلی دوست داشتم مطالب زیباتو اما باید بگم توعظیم تر از اونی هستی که می اندیشی روش فکر کن.. من وبم تازه ساختم.منو لینک کن
بهم سر بزن ..................منتظرم........بدرود


goooooooooooogool magol
ساعت16:21---2 بهمن 1390
سلام وبت باحاله دوسش دارم به وب منم بیا البته تازه درستش کردم خوشحال میشم اکه بیای

بای بایپاسخ:ممنون . چشات باحال می بینه !


mostafa loo loo
ساعت14:54---19 دی 1390
سیلام وبه بروز و قشنگی داری آفرین[چشمک]



نظرت در باره ی تبادل لینک چیه؟



یه سر به وبم بززن اگه خوشت اومد بلینکم و به منم بگو تا بلینکمت[چشمک]



امید وارم در جهت پیشرفت به هم کمک کنیم[چشمک][لبخند]
پاسخ:بابا چشمک ! بابا لبخند !


مسلم
ساعت20:45---16 دی 1390
سلام ترنم خانوم .
امیدوارم خوب باشی
وب بسیار زیبایی داری .
خوشحال میشم به من هم سری بزنی .
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن .به امید دیدار.


هدیه
ساعت17:42---14 دی 1390
سلام....خوبی؟چه وبلاگ خوبی داری .اگه دوست داشتی بیا و منو لینک کن ....و بهم خبر بده منم لینکت کنم..این وبلاگ هامه...
Dokhtarjoon123.loxblog.com
Hedye123.loxblog.com
Hedyejoon123.persianblog.ir
Hedyemahmoudi123.persianblog.ir
Hedyecartoon.loxblog.com
اگه دختری تو اون وبلاگ اولی که نوشتم و دخترونه هست.عضو بشو...تو وبلاگ های لوکس بلاگم عضو شو لطفا....
ممنون....


زاخی
ساعت11:24---8 دی 1390
همون یادش بخیر هم باقی نمی مونه!

قالب وبت نفصه میاد

درستش کن!
پاسخ:واقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعا ؟!!!


mostafa
ساعت15:27---14 آذر 1390
salam wep man ba matalb jadid

arsam
ساعت17:45---3 آبان 1390
دستت درد نكنه با اين حرفي كه بهم زدي
خيلي ممنون


ni3girl
ساعت23:37---2 آبان 1390
ترنم جان وبت خيلي نازه اگه دوست داشتي بيا با هم لينك كنيم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | یک شنبه 1 آبان 1398برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк